My job

Idag gick Gabriella runt och fotade lite överallt på kontoret hahaha det var så roligt. Vi har sjukt kul även om det är mycket att göra. Jag snodde lite bilder från hennes blogg, min sötis gabbi-butterfly.blogspot.com.
På dörren.
På väggen. Min agent provocateur affish haha.
Gabriella och jag. Var helt dööööd har inte sovit på hur länge som helst. Men här ser ni vad jag har iaf! Skinn tights från topshop-looov them! Skorna som jag haft hundra ggr förut också topshop. Ny tunika från hm och min fina skinnjacka från gina.
Måste börja ta bilder på mina dagar och allt sånt igen, saknar det faktiskt! Älskar att dokumentera allt.
Jag simmar i arbete haha.

Kommentarer
Postat av: Frida

Gillar din blogg som tusan, alla dina skor! Vad jobbar du som? Eftersom du har råd med alla underbara skor.. :)

2009-10-02 @ 21:36:42
Postat av: Silvia

Tack tack, jag jobbar extra som visningsvärd och på den nya nöjestidningen i Södertälje!



Lägg undan lite pengar varje månad så har du råd med nya skor varje månad:) haha det är min taktik iaf, en "sko bössa"

2009-10-02 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0