Working girl

På jobbet. Låt oss se hur denna dag börjar och slutar. Toodles!


Kommentarer
Postat av: D

Hej! Vad tycker du om de här röda skorna http://nelly.com/productInfo.asp?qNavigation=categories&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qClass=&qGroup=&qProductId=427118&qProductColorId=46&language_id=1&gender=1 .. troru de skulle passa till den beiga klänningen? De är lack :/ hittade inga mocka

2009-11-25 @ 13:16:06
Postat av: Silvia

haluuu. De är inte riktigt min stil men de är basic pumps typ. Däremot tror jag inte alls de är lika fina i verkligheten och risken är att de ser jätte plastiga ut samt att de är riktigt trånga vid tårna och ger skavsår, man ser direkt att de är såna som dödar haha. Kör hellre på ett par skor du redan har hemma. Impuls köp inga skor bara för att! De kommer bara ligga och skräpa sen:)



Men kör på de om du vill hahaha jag kanske låter som en sko hitler.

2009-11-25 @ 23:40:31
Postat av: D

ne, då blir de nog nite de .. hahah ja kanske lite (mycket!) haha:D

2009-11-26 @ 17:08:54
Postat av: Silvia

Hahahaha men man ska vara ärlig! Därför mina kompisar alltid frågar mig vad jag tycker för jag säger som det är. Det är bra med kompis råd. Men i slutändan köper man exakt vad man vill. Jag köper alltid det alla andra tycker är skit fult typ:) hahaha

2009-11-26 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0