Right here right now

Och te. Myyspyys. 
Ska kolla på the city snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du sotade ögon är för mycket för skolan? Sugen på att ha lite mer fokus på ögonen. I Vanliga fall använder jag mig endast av typ gobipuder, mascara, rouge.. Så det känns "festligt" för mig att ha sotade ögon.

2009-11-08 @ 21:34:14
Postat av: Silvia

Nej, det tycker jag verkligen inte! Jag brukar köra på sotade ögon ganska ofta, det är snyggt och sexigt och man mår bättre när man gör sig fin. Däremot ska man hålla resten av make-en ganska nedtonad (alltså kör inte med för stark färg på rouge och håll läpparna naturliga), men du verkar göra det ändå så sotade ögon kommer nog bli bra:)



2009-11-08 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0