Här kommer en lista

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Kan jag inte säga;)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt ost mackor med mina små bröder<3

Det sista du sa högt: VAAA TASKIIIIIG!

Det senaste någon sa till dig: Walladd va gulliiggg.

Vad har du druckit idag: Vatten och te.

Vad var det senaste du åt: Ostmackor.

Vad var det senaste du köpte: Hmm...kommer inte ihåg köper saker dagligen. Orkar inte tänka efter haha.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Beige?

Vad är det för väder hos dig nu: Regnigt som vanligt.

Godaste glassmaken: Dulce de leche och creme caramel och panna cotta. Kan inte välja en.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja. Typ.

Sover du tungt: När jag däckar. I´m gone.

Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan. Kanske en per år om ens det...

Trivs du med ditt jobb: I love my job! 

Favoritklädsel: Klackar, skinn eller lack tights med en fin tunika över och någon sorts päls över det, Very fly.

Favoritlåt just nu: Umm... Har inte för tillfället, lyssnar på mina favoriter konstant.

Vad ser du om du tittar till höger: Vår ugn/kylskåp/mikrovågsugn etc etc hahaha.

Vad gör dig glad just nu: Denna lista är rolig haha. 

Vad ska du göra härnäst: Dricka klart mitt te. Sen vet jag inte. Håller aldrig min planering är för spontan:P

Höger eller vänsterhänt: Både och? Skriver med höger men gör allt annat som en vänsterhänt. Var det som barn.

Humör just nu: Lite såhär hihi.

Favoritgodis: Vita kuddar, blåa flaskor, svart/röda söta skallar. Typ. Inte so into guudiis haha.

Kläder just nu: Mysbyxor och en star wars tischa från universal studios hahaha!

Sommarplaner: har inte kommit så långt.

Hur många kuddar sover du med: 6 stycken men har inte huvudet på någon av de. 

Spelar du något instrument: Piano. Men det har gått ett tag sen jag gjorde det.

Morgon eller nattmänniska: NAAAATT!!

Vad är viktigast för dig: Att vara lycklig och en god människa.

Är du kittlig: Nej. Inte ens under armar och fötter. Konstigt jag vet.

Snarkar du: Nej. Thank god.

Stjärntecken: Våg.

Äckligaste insekten: Hatar maskar. Men typ kackerlackor måste va de äckligaste. Usch.

Längtar du mest efter just nu: Finare väder och en annan sak. 

 

NU är jag uttråkad. Boring lista:P hahaha


Kommentarer
Postat av: D

Hej! Hur tycker du att man ska matcha en creme färgad klänning som är kort, spets och puffig. Vad ska man ha för frisyr, smycken, skor(färg) etc.

2009-11-21 @ 14:00:46
Postat av: silvia

Åhh vart har du köpt den?! Har letat efter en creme färgad jätte länge haha.



Man kan matcha den med ganska mycket faktiskt då färgen är så neutral. Själv hade jag satsat på något i färg, det hade lyft hela outfiten. Svårt att säga vad man kan ha då jag inte ser klänningen framför mig och vad det är för stil på den fan...

2009-11-21 @ 17:03:38
Postat av: D

Det är den här klänningen, http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=597001&qProductColorId=13&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

Jag har inte köpt den än men har tänkt göra det. Vad tycker du om den?

2009-11-21 @ 17:50:21
Postat av: Silvia

Den är skit snygg! Jag personligen tycker att den passar med många färger men att rött skulle sitta fint, ett par röda klackar och röda naglar, eller svarta klackar eller svarta naglar (lite tuffare). Håll det ganska enkelt då klänningen har skuren rygg osv den tar ganska mycke "plats" så man vill inte se utklädd ut. Ha guldiga accessoarer eller ett sött pärlarmband. Du kan även ha enkla diamantörhängen och en fin ring/armband ex berlockarmband.



Tycker du ska ha utsläppt hår till sidan som tjejen på bilden har (lite vågigt passar nog bäst) så ryggen syns. Annars kan du köra på hästsvans till sidan eller hög hätsvans. Allt beror på hur lång hår du har men jag skulle betona ryggen...



Hoppas jag har gett dig ett par alternativ nu haha. Sen tror jag denna färg passar bäst till lite färg så brun utan sola dina armar och ben och så lägger du en massa bronzer på kinderna;)

2009-11-21 @ 19:47:14
Postat av: D

Jag hade också tänkt lite på röda skor men det är så svårt att hitta då jag vill ha ett par höga (12cm) och att de inte är lack utan matta eller mocka om du förstår hur jag menar. Har du nån aning om vart man kan hitta? :)



jätte tacksam för dina alternativ hehe! OCH för en otroligt inspirerande blogg :)

2009-11-21 @ 21:08:24
Postat av: Silvia

Förstår exakt vad du menar och har inte sett något sånt fan. Man måste hålla utkik ganska länge för att hitta skor man vill ha. Jag kollar alltid topshop men kolla nätet för där hittar man nog bäst. Utbudet på de stora skokedjorna här känns inte så kul.



Tack själv underbara läsare(K)

2009-11-21 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0