Förlovningen

Min dear friend Iman var sååå vacker på sin förlovning!
Med Maria<3
I bilen...
Duuh.
Ok d får räcka...
Toalett bild obligatorisk. Men här ser ni vad jag hade..
Så söta<3
Det var i Solna. Gillar det stället.
Giving the ring.
Jag och Viola. Värsta namnet haha.
Jag och Maria på festen. Fan att jag inte har en bild på det jag hade på mig där, fick så många komplimanger blev så glad hihi. Men ni skymtar topshop klänningen som har en helärm på ena sidan och är ärmlös på andra. Hade mina svarta höga klackar som jag hade på förlovningen innan.
Hade såå kul på förlovningen! Festen var död i början men drog igång runt 2 tiden och jag hade jätte kul med mitt sällskap och de jag träffa där på festen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0