Beautiful grey


Kommentarer
Postat av: Anonym

1 Hur matchar man enligt dig svarta sammetsleggings snyggast? 2 Hur matchar man enligt dig "latex"(eller ja glansiga...tänkte de som finns på gina)leggings snyggast? Och nu menar jag till vardags. Och sedan om du vet något ställe som har bra sådanna leggings? Gina tricot har ju en del olika "glansiga"/"latex" leggings...? =)

2009-11-27 @ 20:23:11
Postat av: Silvia

Hmm, sammetsleggings är lite svårare, har själv inga men det är skit snyggt! jag skulle nog matcha med svart (typ helsvart), det blir fin kontrast mellan tygerna. Skulle även ha de med klackar då det ser "slankare" ut. Alltså, de, svart (helst slinkigt tyg) tischa, svarta ankelboots av något slag, någon väst eller kofta över som får vara oversized (också svart). Sen skulle jag ha mycket accessoarer, typ fullt med nitarmband. Har en bild i huvudet som jag försökt förklara, hoppas det är till någon hjälp:)



Sen svart lacktights kan du matcha med det mesta. Jag har mina till både längre t-shirts, koftor och tunikor. Helst har jag de till en fladdrig tunika i beige eller färg, sen har jag guldiga smycken och klackar, med någon pälsväst över. Då ser det lite lyxigt ut:)



Jag köpte mina på vero moda faktiskt. De på gina ser ganska "vattniga" ut tycker jag. Kolla cubus och vero moda och sånt också. Har inte kollat in de på länge men ser jag något visar jag i bloggen:)

2009-11-27 @ 20:45:38
Postat av: Anonym

Tack så mycket:) Kan du inte lägga in nu, ikväll, på det du köpt nyligen?

2009-11-27 @ 20:48:30
Postat av: Silvia

Haha för din skull. Ska fota allt nu

2009-11-27 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0