SPRAY TANNA EJ DÄR JAG VAR!

Ok. Helt ärligt. Ren bajs. Reeeen bajs. Vet inte vad svenskar är vana vid för spray tanning. Men vi invandrare, när vi säger brun, vi menar BRUN. No offense, vill inte låta som att jag bara generaliserar men oommggg. Bruden gav mig brun utan sol effekt SOM JAG GÖR BÄTTRE HEMMA! Är så jävla sur, ok det var inte så dyrt det kostade bara 200 spänn men ändåååå jag lovar sååååå slöseri med pengarna!!! Så jävla fackin sur. Inte för pengarna, UTAN FÖR ATT JAG INTE BLIVIT BRUUUUUN!!! ÅÅÅÅÅ SÅÅÅ SUUUUUUUUUUUR JAG HAR BRÖLLOP PÅ FREDAG OCKSÅ OCH JAG KOMMER VA HELT BLEK:( det kommer inte se bra ut med min klänning. Aja finns vissa som ändå inte vill att jag fixar mig så kan gå runt och se ut som en idjot ändå.

Ni ska få se sen. MAN SER INTE ENS NÅN SKILLNAD JÄVLA FACK!

Nej. Om ni ska spray tanna err Gör det i tälje. Södertälje. Där vet hon iaf hur bruna vi vill bli. Det kostar 300 spänn men du blir svart, alltså, svart och DET ÄR BRUNT SOM ATT DU VARIT PÅ SEMESTER! Dalgatan i hörnet. Där är det bäst.

I promise. Men om ni är ute efter en svag nivea stegvis få färg skit. Så drar ni till kungsholmen, vet inte ens vad skiten heter men det är där alla spray tannar sig, alla från blondinbella till vet inte vem. Borde fattat själv, om inte ens de blir bruna hur fan ska jag bli det på sånt skit ställe.

Ni får bild sen:) Jag är sur.

Och hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0