Ang terrorn

På min andra blogg alltså. Denna är bara temporär. Jag mailar de typ hela tiden och frågar hur det går haha och varje gång säger bruden jag hör av mig så fort jag vet nåt, ändå så fortsätter jag maila och fråga och tracka hahaha, är det en "blatte gen" eller :P hahahaha. Blir knäpp, hatar att vänta, noll tålamod!

Men hon maila iaf tillbaka idag och sa att det kan ta tid beroende på hur mycket de har att göar och på vad skadan är...mig säger det ingenting. Jag vill höra hur många dagar, månader, eller år det tar! Det får ta lång tid, bara jag vet. Nu är det bara irriterande för man går runt och hoppas på mail ifrån de hela tiden.

Den som är intresserad kan gå in och kolla i den gamla där jag hann blogga ett litet tag och fylla med bilder!

www.silviastyle.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0