Ok hallå

Jag hatar att fastna för en blogg och att den sen försvinner!! Jag menar, haha, jag förstår ju, jag har ju själv en blogg så man kan liksom bara ta bort den, men haha, konversationer.blogg.se vart fan har du tagit vägen?! 

Hahahah skit irriterande att bara lära känna en blogg/människa fast man egentligen inte gjort det men det blir ju en del av ens vardag att bara titta in i vissa bloggar, sen när de försvinner, så undrar man ju om den människan ändå. Så är jag iaf.

Hojta till här maria om du ser detta, måste ju kolla läget:D




Och så undrar jag varför folk tror att jag är så knäpp ibland:P. Kommer med saker som normala människor aldrig hade gjort. Vet inte varför jag är så uppmärksam på allt. Nej, ska inte försöka skriva eller förklara eller säga mer då framstår jag bara som mer flum än vad jag redan är, hahahah.


xoxoxoxoxoxo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0