Officiellt

Klar med alla tentor under terminen som gått. Inte blivit underkänd på en enda. Ganska stolt över mig själv. Fattar inte att jag klara den sista...eller jo jag fattar faktiskt. Är ganska smart och lättlärd. Men man ska aldrig ta det för givet och lämna skiten till sista dagen. 

Nästa termin ska jag inte läsa dubbelt. Ska njuta av både skolan och fritiden. Hann inte göra skit när jag läste dubbelt. Eller jo jag hann men inte som jag ville, aldrig tid för vänner, fika, umgås, viktiga saker...

Nu är jag bara ett par terminen ifrån min politiska examen. Sen ska jag nog börja söka jobb på allvar också. Vill bara ha ett riktigt bra jobb direkt men det är väl inte så det fungerar i verkligheten haha. Aja, det går som det går! Så länge man har kul under tiden. Och bäst. Saud är tillbaka (han läste affärsjuridik i jkpng)! Woohhoooo, han och wan ska läsa på su så då kommer gänget ses efter skolan som förut! Fy fan vad skönt. 

Nu känns det lite bättre med sommarlov. Skulle typ ruttna med ångest om jag inte klara sista tentan... Fast fortf lika sur över min jacka. Och mobilen jag vill ha har inte kommit in till butiken än. Men min jacka fan:( måste hitta en perfekt.

Kommentarer
Postat av: malky

vad är det du läser för något ? ;)

2009-06-11 @ 01:09:52
URL: http://malkysoltani.blogg.se/
Postat av: silvia

Har en magister inom offentlig rätt. Läste statsvetenskap och internationella relationer nu på vårterminen. Ska bara fortsätta på statsvetenskapen:)

2009-06-11 @ 01:27:54
URL: http://brownsuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0