Hur smart?

Samtal mellan mig och min bror.

Snackar om hans kompis som pluggar till regissör, jag uttalar flera dumma sk påståenden och avslutar med "wow, om din kompis som pluggar till regissör var här hade han dumförklarat mig haha". 

Min bror: Det är för att du ÄR dum.

Jag: Jag ÄR smart egentligen...jag orkar bara inte tänka.

MIn bror: Det finns två olika smart. Skol smart och street smart. Du är verkligen inte street smart.

Jag: Jag är visst street smart!

Samtalet urartade haha.

Nu diskuterar vi kommunism vs kapitalism.

Interesting. Han är kapitalist och trots att jag inte är kommunist så tar jag deras parti hahaha måste, MÅSTE alltid vara det motsatta! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0