Hjärnsubstans

Jag känner verkligen att jag kommer med noll motivation till hjärnan på denna blogg. Jag var bättre på det förr. Tror det är pga att det inte är skola längre. Har lagt ner de arbetande cellerna (inte för att de är många) i en vilande ficka. 

Jag brukar tänka ganska mycket (ibland). Så mycket att jag blir trött på det ibland och nästan lite galen för man kommer ju aldrig fram till något utan den ena tanken leder till den andra och så minns man så mycket också som man brukar förtränga eller inte tänka på och så får man lite ångest och bara fy ufft. 

Tycker det är viktigt att hitta en happy place. Något du kan tänka på som alltid gör dig glad. Luckily så har jag det och tänker på det så fort jag är ledsen eller vill bli på bättre humör. Innan man vet ordet av det så ligger man där och ler för sig själv och nästan fnittrar.

Nu vet jag inte vart jag är på väg med detta inlägg, men ville bara få ut att jag känner att jag inte skriver om något viktigt (även om det är skit kul att skriva om fina saker), så blir man trött på det i längden och vill känna på verkligheten och inte bara på den senaste skon alla måste ha.

Vill ni läsa om något mer i bloggen? Säg det, ni måste bli bättre på att kommentera det är då det är roligt ju. Man vill känna att man får respons tillbaka vad det än är, typ. Ok, inga svordomar och nedvärderingar eller hur irriterande ni tycker det är att jag ler som jag gör men annars får ni bomba mig med saker haha.

Vill ni se mer kläder, outfits, fakta om saker, samhälle, politik, krig, skola, vardag vad som helst? Kör hårt säg bara till skäms inte, hojta till som anonym även om det är roligare med namn:)


Nej, nu lägger jag ner haha är trött på mitt eget snack föfan!


Hejdååååå hahahaha.

Visst låter jag full? Asg!




Kommentarer
Postat av: onödig anonym

tycker din blogg är lite full av allt det bra digg it very möch

2009-06-18 @ 02:27:20
Postat av: silvia

Men tack tack! God morgon på dig!

2009-06-18 @ 13:53:26
URL: http://brownsuga.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul med mer ekonomi, typ hur man kan spara pengar osv du borde vara kreativ, göra egna smycken kläder o så :)

2009-06-18 @ 19:37:55
Postat av: Anonym

och outfits :) som bäst om du kunde posta vad du hade på dig varje dag haha

2009-06-18 @ 19:38:47
Postat av: silvia

Jag är jätte dålig på att spara men jag har redan tänkt vara kreativ i sommar! Tänkte göra massa smycken och så, då kan jag visa! Och köpa typ och göra saker, har massa ideér, ska visa!



Haha, sitter i mjukis och för stor t-shirt, när vädret är såhär dåligt vill jag inte ut och tar inte på mig något speciellt. Samt att jag inte har någon kamera så försöker så gott jag kan med datorns inbyggda:)



Men ska bli, ska bli;)



Ha en bra dag!



2009-06-18 @ 19:47:36
URL: http://brownsuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0