Hatar rubriker alltså...

Nu är jag hemma, fick hämta kussen och släppa av han och brorsan i Ronna. 

Har inte pluggat nåt idag. Känner mig ganska körd för tentan på fredag... Men jag har verkligen ingen lust! Att läsa dubbelt tar på krafterna, och tror inte jag ska göra det nästa termin även om jag ansökt till flera grejer... Ska fortsätta på statsvetenskap (även om jag har andra roligare saker att läsa), vill få ut en politisk examen... 

Nog om skola. 

Borde finnas nån fest eller så på gång, vill bara klä upp mig haha. Men det blir nog middag på barolo på fredag med karo, ska fira att terminen är ÖVER! Men som suckern jag är så längtar jag till skolan på sommaren, hatar att känna att jag inte får hjärn stimulans haha.

Undrar vad för roligt jag kan bidra med här på bloggen, något speciellt ni vill se eller läsa om?? Tell me skäms inte, tycker alla borde bli bättre på att kommentera:)

Vi hörs snart socker ärtor(K)

Kommentarer
Postat av: Maria

ibland när jag läser din blogg så skulle jag kunna tro att jag själv skrivit texterna. haha! creepy ;P



vem vet, kanske funnit en soulmate via bloggvärlden?! hahahah! det skulle va sjukt knasigt :D

2009-06-04 @ 00:22:08
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: Maria

svar: HAHA! so fuckin true, babe ;)

2009-06-04 @ 01:04:13
URL: http://konversationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0