Gäsp

Blir så trött på det här vädret! Det lär inte bli någon sommar i sverige haha.

Aja, var en runda i skärholmen och leta efter en skinn jacka...hitta ingen som jag gilla, så jakten fortsätter. Annars kommer jag vara taxi chaufför åt min bror idag, de ska ha nån fest och inget är på samma ställe hahaha.

Använde mina rosa skor också, wohoo. Tror inte killar uppskattar de faktiskt haha, mest tjejer som tycker att sånt är snyggt. Killar gillar enkelt och naturligt. Som för oss tjejer blir fult och tråkigt haha.

Nu är jag hungrig...food!

Kommentarer
Postat av: Fofo

Jag råkade hamna på din blogg av någon konstig anledning. Vill bara säga att du är jätte söt, men nått jag har märk när du tar kort är att göra en sur min med dina läppar och det stör ja mig på.. Inte FINT..Sluta med det för dit eget bästa.. Du kanske gör de för att få illusionen av större läppar men det funkar inte, spruka in resyline eller sluta med din min..

2009-06-10 @ 16:25:33
Postat av: silvia

Haha ehh? What´s up med ordern du ger mig?? Tänker inte spruta in restylane eller sluta med det för att du stör dig på det.



Gör det för jag tycker det är roligt, ha en bra dag(K)



P.s. Vet du vad som är ännu mer störande, att folk stör sig på sånt (helt onödiga grejer som vad jag gör med mina läppar) när de istället kan störa sig på viktigare saker. Som svält, fattigdom, orättvisor, barn som blir misshandlade, folk som kör berusade, sjukdomar, mobbning osv osv osv listan är lång.



2009-06-10 @ 18:00:27
URL: http://brownsuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0