Filmkväll

Hyrde tropic thunder. Hoppas den är rolig, trailern var as kul iaf. Köpt en massa natur godis, vanligt godis, munkar, glass, chips och ben&jerrys (jag ville ha häägendazs men brorsan ville ha b&j ocj jag är ju snäll).


Myyspyyyss. Kommer gå upp denna sommar, som fan haha. Ähh vem fan bryr sig så länge man mår bra!

Många röker för att gå ner i vikt....har aldrig fattat det dära helt ärligt, hur kan man vara så blåst? Haha jaja nu ska jag ha det gött och hoppas ni också har det bäst sockerärtor!






Update: Den var inte så rolig som jag trodde......



Kommentarer
Postat av: Laila

hahah den där filmen är skön. Speciellt scenen där den där killen leker svart och ba you people, HAHAHAHHAHAHAH dooog!

2009-06-28 @ 13:25:33
URL: http://baralaila.blogg.se/
Postat av: silvia

Hahahaha alltså jag hade såna förväntningar på den! Så jag skratta inte så mycket som jag hade velat haha den va ok:P



Det roligaste tycker jag är när han fjärt apan är fast snurrad på trädet och han sagt att "vad jag än säger släpp inte mig", han skulle ju ta knark du vet, och så försökte han få de att släppa han och han ba ja suger av dig här o nu om du släpper av mig ahhahahahahahah!



2009-06-28 @ 19:42:19
URL: http://brownsuga.blogg.se/
Postat av: Laila

hahahhahah aaaa där jag garva fett oxå... hahah... sjuk!!!!

2009-06-29 @ 00:26:59
URL: http://baralaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0