Be the change!


Ringde skolan igen...

Och vår skola har inga kameror, vilket jag tycker är idiotiskt. Alla de som säger att kameror kränker eller förstör ens privat liv och skit kan ta och hålla käften helt ärligt. När man kan förhindra brott o dylikt så är det värt det, förstår ni det?? Den dagen ni själva blir utsatta för något som en kamera kunde förhindra eller hjälpa så kommer ni fatta. Tills dess, i rest my case.

Sen säger de att det inte är skolans ansvar när DE tvingar oss att hänga av oss jackorna så vi inte ser de. Wtf?? Ansvaret går över på de när vi lyder deras jävla order SOM INTE ÄR ENS FRIA VAL, det är tvång, ja då är det deras ansvar. Så nu har jag pratat med en, han ska försöka fixa så vi kan ha jackorna hängandes vid bänken eller vända bänkarna så alla ser jackorna... Kan inte fatta att det krävdes min jacka och grejer för detta. jävla idjoter, idjot system, att man inte tänker på sånt innan! Eller jo, de tänker på det, de är medvetna om riskerna, men de gör inget åt det. Det är det värsta. Man har lust att länsa hela jävla skolan och sen säga *kan inte göra något åt det inte vårt/mitt ansvar*. Vems fan jävla ansvar är det annars!? Den som gjort det eller tvingat dig till det!

Aja, ska sluta. Hoppas skiten jag dödat de om går igenom. Tänker aldrig ta av mig något annars. Sa det till han. Bryr mig inte om det blir kalabalik. 


Don´t talk about the change. Be the change.



Han sa att han förstod...pfft my ass. Hade de haft lite hjärnceller när de vet att saker kan bli stulna så är det att FÖRHINDRA STÖLD GENOM ELEVERNAS ÖGON ÖVER SAKERNA! Inte fan fattar vakterna vilken som är vems jacka.


Men nu, verkligen frukost. Orkar inte hetsa upp mig själv längre. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0