Wihoo

Drog ut och fika med några vänner som kom ända från bredäng och det området. Yey, hade det skit trevligt. Det blir nog middag här på barolo på fredag med samma sällskap. Maria hade med sin kusin från usa som var skön och exakt som oss haha=sjuk i huvudet alltså:P

iaf, bild på vad jag hade kommer sen. Nu ska jag byta om till något bekvämare. 

Plus blev skit glad när några syrian tjejer på cafet sa att jag hade jätte fin kavaj och undrade vart den kom ifrån för det är väääldigt sällan det händer att syrian tjejer kommenterar något bra på varandra ahahah det enda de gör är att döda varann:P så cut the crap och börja vara snälla mot varann istället, tycker syrian tjejer är skit snygga och har dö snygg stil!



Snorigt värre. Ahahaha skojjaaaa!!!!

Kolla vad långa och fina mina naglar har blivit:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart var den ifrån då? Söker efter en.. lite kortare modell... any idés?



btw, håller med.. får långt självförtroende att gå runt här. några år till sen är jag out! :)

2009-07-30 @ 00:16:57
Postat av: silvia

Den är från vila, den finns på senaste inlägget:). Har en till i kort modell från hm. Mitt tips är att kolla budget kedjorna som gina, hm, vila osv. De kommer med olika varianter regelbundet. Svart kavaj är ett säkert kort när du bara vill slänga på dig något över en topp och inte ha något nopprigt som en kofta haha:D



Eller hur, så synd, alla är så fina och har så fin stil. Tycker alla tjänar på att vara lite snällare:)



Men, känner som dig, ett par år till and im out;)

2009-07-30 @ 00:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0