Over and out

Jag är helt slut. Ni anar inte hur jobbigt det är att ta hand om småsyskon+kusiner. Kul, men krävande. Men jag gillar utmaningar. Undrar vad jag ska ge de för mat imorgon haha, måste överträffa mig själv och den underbara wok jag tillagade idag:P

Ska nog ta med de till stan imorgon. Hann aldrig dra ner och köpa det jag la undan igår. Vill klä upp mig lite, eller, använda det jag har köpt iaf...

Vill totalt ha en furry kjol nu. Fast jag vet att jag hade sett ut som en pajas haha.




Kommentarer
Postat av: elmira

haha hur många är dom? jag har bara två små kusiner i sverige och jag klarar knappt av deras hypade personligheter. Springer runt hela tiden, och efterklok som jag är så ger jag de alltid godis också, som ger de en ännu större kick och de blir bara galna små monster.

2009-07-24 @ 15:54:38
URL: http://smdh-ncncnc.blogspot.com
Postat av: silvia

Omg det är fyra yngre syskon och en kusin. Hahaha det har gått bra faktiskt (minus feberyran idag, det kanske har något att göra med att jag tar hand om de? haha). De är ute för det mesta, svårast är att få in de för att äta. Och de måste äta för jag vet att så fort mamma kommer hem så kommer de säga att jag inte har matat de! Haha.

2009-07-24 @ 23:32:52
URL: http://brownsuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0