Oh what a wonderful world

Har levt i ren lycka dessa dagar. Never want it to end. Saknar inte tälje en endaste sekund på fullaste allvar och tror inte jag skulle göra det om en månad heller. Saknar bara mina få vänner där borta.

Det är när man får se något annat som man inser hur sitsen man är i egentligen är. Fattar inte hur jag står ut i tälje haha, för litet och trångsynt för mig. Man kan liksom inte ens sitta fika ifred (utan att tänka att någon kommer läcka att du gör något fel fast du bara fikar)!!! Kan säga att man inte går hem innan tio från fiken här, alla är ute, stämningne på topp (kryllar inte av syrianer) haha, osv osv osv.

Fy fan.

Ja ja, ska inte babbala på. Hade visat mina nya grejer men har kusinens dator fattar inte hur hans kamera fungerar. Har köpt skit snygga nit? armband som jag velat ha as länge. Försökte pruta (jag köpte de på ett stånd ute oroa er inte jag prutar inte i butiker), men snubben var *vill använda ett ord här som skulle passa perfekt men vill inte offens något folkslag* så låt oss kalla han...whateverrrr finner inget bättre ord.


Ska sluta flumma, men vill bara säga att de har grym shopping, FÖR ATT SAKERNA FAKTISKT FINNS KVAR OCH INTE ÄR UPPÄTNA SOM HEMMA HOS OSS HAHA.

Vi hörs snart sockerärtor. Tror jag är hemma imorn kväll om vi inte stannar någon dag i jönköping hos andra kusiner.


Much love/ xoxo/ Silvia

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeey har saknat din bloggning :)

2009-07-14 @ 00:35:08
Postat av: elmira

haha ååh fan vad sjuukt! en bekant tipsa om finaa nitarmband i sthlm vid sergeltorg lr nåt, en punk butik iaf och de var rea så kostar la 20-39 kr så dom ska bli mina, men nu säger du att de finns i götet? vilken butik haha? säkert kurderna på avenyn om det var ute..

jag tycker seriöst också att göteborg är en skön stad, det är stort men inte så stort som sthlm, man vet liksom vart folket går och shoppar eller festar medan ni har tuuusen ställen så.. man blir ju helt OSYNLIG haha. Men att alla göteborgare är glada o goa tror jag inte.. Lika lite som att alla sthlmare är dryga, även ifall dom flesta är det! Sjukt, första gångerna jag var i sthlm så blev man ju tvungen att fråga folk på gatan om lite hjälp, INGEN "visste nåt" och hade "bråttom" I was like okay. Där är skillnaden mellan oss och sthlmare, för att frågar någon oss något så försöker vi verkligen hjälpa personen så gott vi kan, vi är kanske lite mer ostressade.. MENNEEEEEJ!! NO SUSHI! Jag kan bara inte stoppa i mig d där råa rosa haha.. Varför ska jag lära mig gilla det när jag ogillar det till att börja med ;) har inte smakat iofs. =P Men vad bra att du hade skoj :) Imorn börjar det för mig. Ska försöka shoppa också.. Haru något tips på nån butik? Ni har massa som vi inte har.. Vart finns alla second hand förresten?? Och vill ha massa snygga smycken haha blivit galen i fina ringar..så vart i götet bodde du, HK?



2009-07-14 @ 01:08:44
URL: http://smdh-ncncnc.blogspot.com
Postat av: Anonym

men ärligt vafan lite hyfs och klass kan ni väl ha även om man skriver en anonym kommentar vad bryr du dig om bruden är oskuld eller inte sköt ditt så kanske du kommer någonstans i livet (K)

2009-07-15 @ 01:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0