No kidding

Från och med nu lever jag på sallader och smoothies. Jag bestämde mig för att jag var sugen på pasta nu mitt i natten så jag lagade det. Verkligen det sämsta man kan äta såhär sent. Nu är min mage svullen ala 9 månader. Kan inte fortsätta såhär, inte bra inte bra, man ska äta med måtta. Jag äter som vet inte vad, och man vet aldrig när kroppens ämnesomsättning bara säger stopp haha.

Imorgon ska jag dra till stan och fika. Längesen jag gjorde det. Har verkligen bara gjort nada för att bli sugen på skolan och "att göra något" igen.

Ska kolla vädret och bestämma mig för något att ha på mig, vill ha något som ashley nedan. Basic men utan att bli tråkigt pga klackar.



pic:alexandrasfavoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0