Lite från Gbg

Lejontrappan. Haha tack elmira<3


Vet inte vart det är, tror det är någonstans i avenyn...vi gick iaf längs hela avenyn. Jag ville bli fotograferad överallt haha.


På deras burger king. Såg några från tälje där, vad är oddsen?


På cappucino. Mums. Jag hamnar i trans när jag äter...därav minen.


Älskade stället. Helt i min smak.


Jag hade en underbar kladdkaka med vitchoklad fluffig överdel. 


På stan när jag sprang runt och shoppa.


Åt på ett ställe som heter coffe deli eller nåt. Lite undangömt, jag blev rekommenderad att komma hit när jag var sugen på sallad. Och jag rekommenderar också den! Den finns bakom hörnet på ett gult hus på kungsport tror jag det heter. Får se hur mycket mitt minne håller av allt jag fick se där haha.



På nätterna satt man och rökte vattenpipa och bara lyssnade på min sjuuukt roliga kusins berättelse. Han ger mig fan magkramp haha. Inte han på bilden utan hans bror haha.


Jag personligen avstår att dra in rök i mina lungor haha men min bror ser ut att göra det med nöje!

Fler bilder från andra dagar kommer nog imorn!






Kommentarer
Postat av: Nisha

haha synd att ni åkte hem tidigare.. men ser ut som att ni hann med mkt iaf, tråkigt att du missa lydias, har ätit där 3 dar i rad nu hahah..

2009-07-16 @ 23:12:06
Postat av: silvia

Haha jaaaa alltså jag dööör vill tillbaka:(! Haha men vi hann med mycket stanna inte hemma en endaste sekuuund va troruuu:P haha.



Jaah, ufft jag vet, ville verkligen dit. Det får bli nästa gång. Tur att de jag är med där älskar lydias haha.



Hur går det då vad har ni för er?



2009-07-16 @ 23:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0