hur fan kommer man på bra rubriker??

Lagade den bästa pastan nånsin. Åt så mycket att jag på fullaste allvar ser gravid ut nu. Drog till ica maxi köpte lite naturgodis, en tidning och sånt för att sitta hemma och mysa. Åt det som fanns kvar av pastan. Blev sömnig så jag la mig och halvsov/drömde på soffan i köket. Tagit det lugnt. Duschat. Och nu är jag här. Rapar pasta.

Har jag nämnt pastan?

Haha.

Just det. drog på mig mina true religion som jag köpt i usa och en rosa topp. Klädval ala LA style.



Har typ aldrig använt de här. I usa ville alla ha de och de var svindyra. Därför man ska vara försiktig med vad man köper där för det kanske inte funkar här....i tälje skulle jag ses som direktimport med dessa sorgligt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0