Höhöhöhö vad är det för dag idag?

Håller inte koll på dagarna när jag är ledig haha. 

Vad händer idag då? Inte så mycket mer än festen. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Vill ha min nya leopard klänning med de blåa skorna men njää vet inte, kanske inte passar så bra, eller med svarta skor bara. Det kanske blir för "fint" för en house fest. Egentligen vill jag ha paljett klänning. Men jag tippar på att flera andra kommer ha den från bikbok då den var på rea haha. Tänker alltid så, vill inte ha det alla andra har på sig. Vet inte varför jag inte gillar att ha på mig samma klänning som någon annan på en fest... Jag gillar överhuvudtaget inte att ha kläder som är mainstream men i brist på alternativ så måste jag. Älskar att köpa en massa kläder utomlands, då har man lite annorlunda grejer åtminstånde. 

Jaja, nog pratat om det. Varför är jag så intresserad av kläder anyway?? Haha. 

Ska dricka färdigt mitt ahmad te och gå upp och testa en massa kläder. Har flera paljett kjolar som jag vill använda men har ju en massa nya oanvända klänningar som jag mår dåligt över om jag inte använder! 




Tror ni man kan gå i undies och vit skjorta?? Moahahah I´m just joking please don´t shit me now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0