Fler från Gbg

Jag och lillebrorsan vid vättern. Det är så vackert där.


Min "rese" klädsel. Nya linnet från h&m. Stickad väst och lacktights från vero moda, skor zara. 

De här gula skorna by the way, har jag använt sönder. I gbg blev de helt förstörda, hade de dag och natt. Vill så gärna ha de i svart också för de är såååå bekväma!




Senare samma dag. "Lets rocck and roollll!!!"


Ännu senare samma dag. Fick till en bild på utsikten! Den kända utsikten haha. Det var sjukt fint, man såg hela göteborg!


Detta hade jag på liseberg. Topp från topshop, lacktights, och nitskor från hm.





Kommentarer
Postat av: Laila

älskar de gula skorna!!! snyggt!!

2009-07-19 @ 16:05:14
URL: http://baralailablogg.se
Postat av: silvia

Älskar de också!!! Tack!

2009-07-19 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0