As always

Sitter och dricker kall mjölk och äter en macka. Är inte det typ jätte dåligt att äta så sent, klockan är halv fyra på natten (morgonen). Är inte sömnig. Min dygnsrytm är helt sönder. Så blir det när man är ledig.

Är värsta nattuglan. Det är nu jag är som effektivast och piggast. Nu fungerar min hjärna galet bra. Det är vid denna tid de flesta av mina uppsatser och prov har skrivits och studerats till. Funny att tänka på. Snacka om att jag kommer vara dålig på jobbet:P liksom mitt på dagen haha vem orkar jobba då:P

Aja, ska messa vidare och lägga mig snart.

Sov gott sockerärtor. Dont let the hummus liga attack you. Ha ha. Bakom varje skämt finns en historia;) någon dag mina sockerärtor, någon dag när ni är redo;). Ahahahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0