After the after party

Har träningsvärk. Haha. För vi dansade typ hela tiden igår. Har inga bilder för jag hade ingen kamera med mig. Hade paljett klänningen med svarta skor. Enkelt, klänningen skrek så det räckte. Tycker att folk i tälje eller syrianer överhuvudtaget klär sig så jävla snyggt! Blir helt wow vill ta bilder på alla haha. Fanns speciellt en snubbe jag kommer ihåg och en tjej. Han hade röda byxor, skjorta, en randig kofta över som hade lite röda ränder också, och så hade han en fluga. Det var så sjukt snyggt, han hade bäst stil där enligt mig. Den överbruna, bakåtslickade, urringade vita tajta t-shirten och sjukt slimmade jeansen looken, gör det inte för mig haha. Och en tjej hade skorna jag har letat efter sjukt länge, vet inte ens hur jag ska förklara hur de ser ut, vintage är de iaf, ankel boots, öppen tå och cowboyspänne på typ. Hann aldrig få tag på henne för att fråga fan. Hon hade de till svarta shorts och typ vitt linne, och moschino bälte (wanted). Enkelt och snyggt.

Jag använde min marc jacobs kuvert väska iaf. 



Hade en kavaj över klänningen också. Allt låter nog fult men det blev faktiskt sjukt snyggt.

Djn var ren bajs, men han spelade bra låtar, tur nog, jag hade nog hoppat på han annars:P. Han spelade mycket michael jackson och så. Men flera sköna house låtar också. Techno skiten kunde han ha skippat för det kan man inte ens dansa till det ska man typ springa och träna till på gym liksom...

Annars, ja det var en helt ok fest faktiskt, inte värsta grejen. Men hade kul med mitt sällskap som alltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0