Myspys

Sitter nere i köket och dricker te. Äter brända mandlar också, yummie! Sen försöker jag äta flera mandariner om dagen och en avokado med salt och massa citron på för att få i mig c-vitaminer och annat. 
Ska börja plugga. Vill plugga hela natten. jag råkade däcka i två timmar idag efter stan så är inte så trött nu.
Sen skulle jag och nish på all style open imorn men fan måste verkligen plugga, så vi får ta det nästa gång.
hade så kul sist jag var där, det var så längesen. Kommer ihåg en kille som ALLA älskade och hela läktaren skrek NIKO NIKO NIKO!!! (Han hette så). Jag bara dog av garv det betyder något icke så bra på syrianska haha.
Sen en sak till. Idag drog jag på mig min nya fake bake jacka över skinnjackan hahaha I kind of like it, annorlunda.
Klädseln i övrigt var tråkig som fan. Bara svart. Ville ha klackar men vi skulle gå runt mycket så det var ingen idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0