LIST ME

Namn: Silvia
Ålder: 23
Ursprung: Syrian
Nämn något som gjorde dig glad igår: Kommer inte ens ihåg vilken dag det var haha
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov...
Vad gjorde du för 15 min sedan: Busade med syrran
Det sista du sa högt: HAHA!
Det senaste någon sa till dig: Ut ur rummet. Hahaha
Vad har du druckit idag: Vatten tror jag:P
Vad var det senaste du åt: Chips
Vad var det senaste du köpte: Croissants med choklad i...mmm.

Humör just nu: Sego.
Hur många kuddar sover du med: Typ 7 st. Men sover inte på någon av de. Håller i de typ och har de omkring mig haha.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska...någon som missat de by now?
Vad är viktigast för dig: Att vara lycklig och må bra av det man gör. Och ha hälsan i behåll (även på de man älskar).
Är du kittlig: Inte ens under fötterna:S
Snarkar du: Nopp (thank god, bland det värsta jag vet).
Stjärntecken: Våg!
Stökigt eller välstädat: Välstädat. Men har svårt att hålla det så...måste ha någon som städar efter mig:P haha.

Kommentarer
Postat av: nisha

tell us something we dont already know hahah

2009-12-24 @ 10:31:06
Postat av: Silvia

NEVEEERRRRRRRRRR(K)

2009-12-24 @ 12:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0