Att göra armband!

Sooo easy. Det var ett tag sen jag gjorde men när jag åkte förbi pärlshoppen idag kunde jag inte låta bli. Älskar berlock armband och ville ha en enkel guld med en sten så då får det bli en sån!
  • Köp kedja (säljs i metervara), lås och ringar att fästa de med samt de stenar du vill ha på armbandet och pinnarna att trä de på.
  • Man måste ha verktygen för att göra detta. Finns också att köpa på pärlshoppen (sturegallerian).
  • Sen knipsar man bara av den längd man vill ha och spänner fast ena ringen på ena änden och andra ringen på andra änden. Sätt på låset på en av ringarna och stenen vart du än vill på armbandet haha. Antingen kan du ha en eller flera, du väljer själv utsmyckningen. 
  • Typ klart. Det är skit enkelt och mycket billigare än att köpa. Plus roligare att göra själv och bestämma hur man vill ha den.
  • Ska visa hur min blev sen.
UPDATE!
KLART!
Tog typ 5 min och allt som allt kostade inte materialet ens 100 spänn. (K)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket apple dator har du? visa dina julklappar :D

2009-12-26 @ 22:28:53
Postat av: Silvia

Har en vanlig vit macbook:)



Önskade mig absolut ingenting (och menade verkligen det, behöver inte en endaste sak till) så jag fick en jätte fin skål med cash i;) hihi.

2009-12-26 @ 22:49:19
Postat av: Anonym

nicee ska leta efter sånt i gbg nu =)

2009-12-27 @ 09:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0