Vet ni vad

Jag tror jag har fått halsbränna. Eller är ganska säker på det men det är väldigt milt. Har läst på om det nu. Det beror nog på mina sena kvällsmål. Att jag inte har så regelbundna mål. Att jag kanske älskar kolhydrater i form av pasta, bröd och potatis. 

Jag har iaf i typ 3 dagar vaknat med öm hals. Och sovit med svag halsbränna. Hostat enstaka gånger också. Trodde jag hade dragit på mig en förkylning men nopp, det verkar vara halsbränna. Väääldigt vanligt bland den svenska befolkningen.

Crap. Nu måste jag sätta en tid. Får inte äta senare än tolv. Ok, måste sänka tiden. 10? 9? Kommer ju hungra ihjäl tills jag somnar! Yff. Ska försöka dricka vatten och hoppas på att det går över.

:( buhuu.

Jaja, orkar inte tycka synd om mig själv. Mitt eget fel. Ska försöka bättra på vissa grejer. Får se hur det går. Bästa jag vet är mackor mitt i natten.

Nu ska jag ruttna lite här. Vad gör man egentligen såhär sent?



Kommentarer
Postat av: Bella

kusin när halsbrännan är framme så drick mjölk eller ät yoghurt. det hjälper! har samma problem, men min halsbränna e inte så mild... puss o kram

2009-08-04 @ 10:02:10
Postat av: silvia

Tack kusin...ganska irriterande fan... ska göra så. Tack för tipset, kommer nog förbi idag(K)

2009-08-04 @ 13:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0