Hollywood

Fick kommentaren att jag ser helt hollywood ut idag. Tror det är pälsvästen. Och att jag testade röda läppar. Haha.

Visar bilder senare..

NU vill jag bara sova. Har ätit på o´learys med emma, yey! Rekommenderar verkligen deras boston celtic burgare!

Imorn ska jag till skolan registrera mig. Vet inte om jag längtar helt ärligt. Vissa vill jag se som in i helvette...andra får jag bara ont i magen av. Men pass på all that shit. I´m gonna stay fly och sköta my business så får vi se. Haters. 

Nu pratar jag bara med mig själv. Haha.

Köpt nya örhängen på guldfynd. Har letat efter såna i evigheter. Ska försöka hitta större. Sååå jääkla snyggt med såna. Glam faktor hög.



Och så plockade jag mina ögonbryn igår efter hundra år haha, visst blev de fina. Önska jag hade buskar så ja kunde forma de som alla andra gör ahahahha, eller nej jag ångra mig vill ha mina obefintliga :P haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0